Cyfrowa telefonia
stacjonarna

Lepsza praca i obsługa klienta

Nasza usługa daje możliwość wdrożenia i wykreowania nawet w najmniejszej firmie profesjonalnej telefonii. Dzięki temu, na każdym etapie Twojego biznesu, poprawi się komunikacja wewnątrz firmy, a obsługa kontrahentów będzie na profesjonalnym poziomie.

Zapewniamy obsługę wielu lokalizacji, zaawansowane mechanizmy komunikacji grupowej i biznesowej. W tym między innymi numery wewnętrzne, wirtualne centrale, zapowiedzi i menu głosowe oraz kolejki oczekujących.

Funkcja raportów i statystyk z centrali telefonicznej pozwala między innymi na sprawdzanie połączeń nieodebranych, czasu oczekiwania na połączenie czy szybkości oddzwaniania. Umożliwi to:

  • poprawę jakości obsługi klienta
  • poprawę efektywności działu sprzedaży
  • weryfikację pracowników zdalnych
  • zwiększenie ilości obsługiwanych klientów

 

Dzięki temu że posiadamy wiele wariantów usługi, szerokie możliwości konfiguracyjne oraz bogaty wachlarz usług dodatkowych jesteśmy w stanie zaoferować telefonię dopasowaną do indywidualnych potrzeb Klienta.

Cyfrowa telefonia B2B 1

Skalowalność i elastyczność

Łatwa rozbudowa systemu o kolejnych użytkowników i nowe lokalizacje

Analityka

służy do poprawy obsługi klienta

Obsługa wielu lokalizacji

Stworzenie sieci firmowej obejmującej wszystkie lokalizacje niezależnie od zastosowanych w nich obecnie rozwiązań głosowych.

Atrakcyjne stawki

Na wszystkie połączenia krajowe i międzynarodowe oraz darmowe połączenia wewnątrz sieci SKYNET.

Poznaj usługi telefoniczne

Raporty i statystyki

między innymi sprawdzanie połączeń nieodebranych, czasu oczekiwania na połączenie czy szybkości oddzwaniania

Wirtualna centrala

Świadczymy usługę wirtualnej centrali. Co daje możliwość wdrożenia i wykreowania nawet w najmniejszej firmie profesjonalnej telefonii. Dzięki temu, na każdym etapie Waszego biznesu, poprawi się komunikacja wewnątrz firmy, a obsługa kontrahentów będzie na najwyższym, profesjonalnym poziomie. Jest to w pełni funkcjonalna centrala telefoniczna, która może obsługiwać wiele oddziałów firmy niezależnie od ich lokalizacji.

IVR

pozwala stworzyć w pełni automatyczne interaktywne biuro obsługi klienta przez telefon, łącznie z głosowym menu które pozwala klientowi samodzielnie połączyć się z odpowiednim działem, numerem wewnętrznym czy numerem faksu.

Grupy wywoławcze

usługa pozwala na połączenie z grupą kilku numerów firmowych. W zależności od konfiguracji numery mogą dzwonić wspólnie lub zgodnie z konfigurowalnymi zasadami.

Usługa FAX2Mail, Web2FAX

nowoczesne usługi faksowe umożliwiają odbiór i wysyłkę faksów przez stronę www lub email.

Dodatkowe linie telefoniczne

bez problemu powiększysz liczbę linii zgodnie z potrzebami przedsiębiorstwa.

Masz pytania?

Skontaktuj się z naszymi doradcami biznesowymi.

Zamów ofertę
dla swojego biznesu

Prosimy o wysłanie formularza. W kolejnym kroku nasz doradca skontaktuje się z Państwem, aby porozmawiać o możliwościach współpracy.