Załatwiaj sprawy bez wychodzenia z domu

Zdalna Obsługa Klienta

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce informujemy, że od 7 kwietnia 2020 r., Wprowadziliśmy dodatkowe udogodnienia w obsłudze klienta.

Sprawy które można załatwić w Skynet bez wychodzenia z domu:

    • Przedłużenie obecnych umów
    • Dokupywanie usług
    • Zmiany w umowach (w formie aneksu)
    • Przedstawienie aktualnej oferty
    • Zawarcie umowy w formie dokumentowej
    • Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, braki wpłat)

W wszelkich innych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny. W obliczu obecnej sytuacji, dbamy o to, by Państwa wizyta w biurze nie była konieczna.
Przypominamy również że mają Państwo możliwość korzystania z elektronicznego biura obsługi klienta (eBOK) pod adresem: ebok.skynet.net.pl

Dziękujemy za współpracę i zrozumienie.

Powiększ czcionkę
Kontrast
%d bloggers like this: