Ograniczona dostępność BOK i serwisu technicznego

Biuro Obsługi Klienta

W związku z dużą ilością nowych przypadków COVID19 w Polsce, informujemy, że od 2 listopada 2020 r., nasze Biuro Obsługi Klienta (BOK) przy ul. Warszawskiej 410 będzie zamknięte. Bezpośrednia obsługa klientów zostaje wstrzymana do odwołania.

Jednocześnie cały czas będzie działała obsługa telefoniczna oraz obsługa przez e-mail. Zapraszamy do kontaktu tymi dwoma kanałami.

Sprawy które można załatwić w Skynet bez wychodzenia z domu:

    • Przedłużenie obecnych umów
    • Zmiany w umowach (w formie aneksu)
    • Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, braki wpłat)
    • Przedstawienie aktualnej oferty

W wszelkich innych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny. W obliczu obecnej sytuacji, dbamy o to, by Państwa wizyta w biurze nie była konieczna.

Nowe instalacje

Nowe instalacje są realizowane. Wdrożyliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa dla naszych instalatorów, oparte na zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Dokładamy wszelkich starań aby proces instalacji usług był bezpieczny zarówno dla klientów, jak i naszych techników. Nasi pracownicy wykonują instalację w jednorazowych rękawiczkach oraz przeprowadzają regularną dezynfekcję rąk. Państwa prosimy o wypełnienie dodatkowej ankiety. Prosimy również o zastosowanie się do poniższych zaleceń:

    • Prosimy o przygotowanie domu  do montażu – odsunięcie mebli, zabranie zbędnych przedmiotów – skróci to czas potrzebny do wykonania instalacji
    • Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości od naszych techników – 2 metry
    • W miarę możliwości prosimy innych lokatorów do pozostawania w innym pomieszczeniu.

 

Serwis Techniczny
 Od 2 listopada zmianie ulegnie sposób pracy Działu Technicznego. Wizyty naszych Techników będą realizowane tylko w przypadku awarii, gdy konieczne będzie przywrócenie dostępu do usług Skynet. W trakcie realizowanych prac, w trosce o Państwa zdrowie, jak i zdrowie naszych techników, stosujemy się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego – tak jak w przypadku nowych instalacji.

We wszystkich sprawach technicznych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy- w większości problemów jesteśmy w stanie pomóc „zdalnie”. problemów jesteśmy w stanie pomóc „zdalnie”. Ewentualne wymiany sprzętu będziemy realizować za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

Dziękujemy za współpracę i zrozumienie.

Powiększ czcionkę
Kontrast
%d bloggers like this: