Cyfrowa telefonia
stacjonarna
Lepsza praca i obsługa klienta
Nasza usługa daje możliwość wdrożenia i wykreowania nawet w najmniejszej firmie profesjonalnej telefonii. Dzięki temu, na każdym etapie Twojego biznesu, poprawi się komunikacja wewnątrz firmy, a obsługa kontrahentów będzie na profesjonalnym poziomie.
Zapewniamy obsługę wielu lokalizacji, zaawansowane mechanizmy komunikacji grupowej i biznesowej. W tym między innymi numery wewnętrzne, wirtualne centrale, zapowiedzi i menu głosowe oraz kolejki oczekujących.
Funkcja raportów i statystyk z centrali telefonicznej pozwala między innymi na sprawdzanie połączeń nieodebranych, czasu oczekiwania na połączenie czy szybkości oddzwaniania. Umożliwi to:
- poprawę jakości obsługi klienta
- poprawę efektywności działu sprzedaży
- weryfikację pracowników zdalnych
- zwiększenie ilości obsługiwanych klientów
Dzięki temu że posiadamy wiele wariantów usługi, szerokie możliwości konfiguracyjne oraz bogaty wachlarz usług dodatkowych jesteśmy w stanie zaoferować telefonię dopasowaną do indywidualnych potrzeb Klienta.
Skalowalność i elastyczność
Łatwa rozbudowa systemu o kolejnych użytkowników i nowe lokalizacje
Analityka
służy do poprawy obsługi klienta
Obsługa wielu lokalizacji
Stworzenie sieci firmowej obejmującej wszystkie lokalizacje niezależnie od zastosowanych w nich obecnie rozwiązań głosowych.
Atrakcyjne stawki
Na wszystkie połączenia krajowe i międzynarodowe oraz darmowe połączenia wewnątrz sieci SKYNET.
Poznaj usługi telefoniczne
Raporty i statystyki
między innymi sprawdzanie połączeń nieodebranych, czasu oczekiwania na połączenie czy szybkości oddzwaniania
Wirtualna centrala
Świadczymy usługę wirtualnej centrali. Co daje możliwość wdrożenia i wykreowania nawet w najmniejszej firmie profesjonalnej telefonii. Dzięki temu, na każdym etapie Waszego biznesu, poprawi się komunikacja wewnątrz firmy, a obsługa kontrahentów będzie na najwyższym, profesjonalnym poziomie. Jest to w pełni funkcjonalna centrala telefoniczna, która może obsługiwać wiele oddziałów firmy niezależnie od ich lokalizacji.
IVR
pozwala stworzyć w pełni automatyczne interaktywne biuro obsługi klienta przez telefon, łącznie z głosowym menu które pozwala klientowi samodzielnie połączyć się z odpowiednim działem, numerem wewnętrznym czy numerem faksu.
Grupy wywoławcze
usługa pozwala na połączenie z grupą kilku numerów firmowych. W zależności od konfiguracji numery mogą dzwonić wspólnie lub zgodnie z konfigurowalnymi zasadami.
Usługa FAX2Mail, Web2FAX
nowoczesne usługi faksowe umożliwiają odbiór i wysyłkę faksów przez stronę www lub email.
Dodatkowe linie telefoniczne
bez problemu powiększysz liczbę linii zgodnie z potrzebami przedsiębiorstwa.