Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

Informujemy, że od 1 czerwca 2020 r., nasze Biuro Obsługi Klienta (BOK) przy ul. Warszawskiej 410 jest otwarte od 8:00 do 17:00. Prosimy o ograniczenie wizyt, tylko do spraw niezbędnych. Przed wejściem do biura należy zdezynfekować ręce oraz zasłonić twarz maseczką.

Cały czas będzie działa obsługa telefoniczna (w sprawach biurowych od pon. do piąt. w godz. 8-17) oraz obsługa przez e-mail. Zapraszamy do kontaktu tymi dwoma kanałami. W obliczu obecnej sytuacji, dbamy o to, by Państwa wizyta w biurze nie była konieczna.

Serwis Techniczny
Od 7 kwietnia zmianie ulegnie sposób pracy Działu Technicznego. Wizyty naszych Techników będą realizowane tylko w przypadku awarii, gdy konieczne będzie przywrócenie dostępu do usług Skynet.

We wszystkich sprawach technicznych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy- w większości problemów jesteśmy w stanie pomóc „zdalnie”. Ewentualne wymiany sprzętu w naszym biurze będą realizowane tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i ustaleniu terminu.

Nowe instalacje

Nowe instalacje są realizowane. Wdrożyliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa dla naszych instalatorów, oparte na zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA oraz adres korespondencyjny
ul. Warszawska 410
05-082 Zielonki (gmina Stare Babice)

Informujemy że nasze biuro jest przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych – osób niesłyszących i słabowidzących oraz zapewniamy dostęp do biura osobom niepełnosprawnym z upośledzeniem narządu ruchu. Więcej informacji: obsługa osób niepełnosprawnych

Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00

W sprawach technicznych, mogą Państwo kontaktować się telefonicznie przez 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.

Dane firmy:

Skynet Sp. z o.o.
ul. Warszawska 410
05-082 Zielonki
NIP 118-16-26-429
REGON 017495570
KRS 0000675990

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy 100 000 zł

Powiększ czcionkę
Kontrast