Telefonia

Cyfrowa Telefonia Stacjonarna jest kompleksową usługą głosową, umożliwiającą wykonywanie połączeń telefonicznych z wykorzystaniem nowoczesnej technologii cyfrowej. Dzięki temu że posiadamy wiele wariantów usługi, szerokie możliwości konfiguracyjne oraz bogaty wachlarz usług dodatkowych jesteśmy w stanie zaoferować telefonię dopasowaną do indywidualnych potrzeb Klienta.

Proponowane przez Skynet plany taryfowe to kompozycja prostych, przejrzystych zasad oraz niskich stawek cenowych. Dzięki temu znacznie łatwiej będą Państwo w stanie kontrolować i zaplanować wydatki na połączenia telekomunikacyjne w firmie.  Dodatkowe usługi telefoniczne i teleinformatyczne to zestaw narzędzi mogących usprawnić codzienną pracę i pomóc w pełnym wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej.

Nasze atuty:  

    • Darmowe połączenia wewnątrz sieci Skynet.
    • Atrakcyjne stawki na wszystkie połączenia krajowe i międzynarodowe.
    • Obsługa wielu lokalizacji – stworzenie sieci firmowej obejmującej wszystkie lokalizacje niezależnie od zastosowanych w nich obecnie rozwiązań głosowych.
    • Skalowalność, elastyczność i przewidywalność kosztowa w przypadku rozbudowy systemu o kolejnych użytkowników i nowe lokalizacje.
    • Zaawansowane mechanizmy komunikacji grupowej i biznesowej nie dostępne w innych tradycyjnych usługach telekomunikacyjnych.
    • Stacjonarna numeracja geograficzna.
    • Możliwość przeniesienie numeracji od dotychczasowego operatora przy minimum formalności i przy pełnym wsparciu w procesie migracji.
    • Bardzo duży wybór usług dodatkowych

Nasza usługa jest skierowana do przedsiębiorstw które:

    • Poszukują możliwości skutecznego obniżenia kosztów telekomunikacyjnych.
    • Dynamicznie rozwijają się i rozszerzają obszar swojej działalności (nowe biura, filie, oddziały).
    • Wybierają rozwiązania elastyczne, skalowalne względem liczby pracowników i przewidywalne kosztowo w przypadku rozbudowy.

W skład usług dodatkowych wchodzą:

    • Wirtualna centrala – jest to w pełni funkcjonalna centrala telefoniczna, która może obsługiwać wiele oddziałów firmy niezależnie od ich lokalizacji.
    • Grupy wywoławcze – usługa pozwala na połączenie z grupą kilku numerów firmowych. W zależności od konfiguracji numery mogą dzwonić wspólnie lub zgodnie z konfigurowalnymi zasadami.
    • IVR  – pozwala stworzyć w pełni automatyczne  interaktywne  biuro obsługi klienta przez telefon, łącznie  z głosowym menu które pozwala klientowi samodzielnie połączyć się z odpowiednim działem, numerem wewnętrznym czy numerem faksu.
    • Usługa FAX2Mail, Web2FAX – nowoczesne usługi faksowe umożliwiają odbiór i wysyłkę faksów przez stronę www lub email.
    • Dodatkowe linie telefoniczne – bez problemu powiększysz liczbę linii zgodnie z potrzebami przedsiębiorstwa.
    • CLIP/CLIR – identyfikacja i zastrzeganie numeru
    • Przekierowania połączeń
    • Blokady połączeń
    • Połączenia trójstronne

Informacja o warunkach dostępu do sieci Skynet dla Operatorów Telekomunikacyjnych:
Informacja dla Operatorów

Powiększ czcionkę
Kontrast