Cyfrowa Telefonia Stacjonarna jest kompleksową usługą głosową, umożliwiającą wykonywanie połączeń telefonicznych z wykorzystaniem nowoczesnej technologii cyfrowej. Dzięki temu że posiadamy wiele wariantów usługi, szerokie możliwości konfiguracyjne oraz bogaty wachlarz usług dodatkowych jesteśmy w stanie zaoferować telefonię dopasowaną do indywidualnych potrzeb Klienta.
Proponowane przez Skynet plany taryfowe to kompozycja prostych, przejrzystych zasad oraz niskich stawek cenowych. Dzięki temu znacznie łatwiej będą Państwo w stanie kontrolować i zaplanować wydatki na połączenia telekomunikacyjne w firmie. Dodatkowe usługi telefoniczne i teleinformatyczne to zestaw narzędzi mogących usprawnić codzienną pracę i pomóc w pełnym wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej.
Nasze atuty:
-
- Darmowe połączenia wewnątrz sieci Skynet.
- Atrakcyjne stawki na wszystkie połączenia krajowe i międzynarodowe.
- Obsługa wielu lokalizacji – stworzenie sieci firmowej obejmującej wszystkie lokalizacje niezależnie od zastosowanych w nich obecnie rozwiązań głosowych.
- Skalowalność, elastyczność i przewidywalność kosztowa w przypadku rozbudowy systemu o kolejnych użytkowników i nowe lokalizacje.
- Zaawansowane mechanizmy komunikacji grupowej i biznesowej nie dostępne w innych tradycyjnych usługach telekomunikacyjnych.
- Stacjonarna numeracja geograficzna.
- Możliwość przeniesienie numeracji od dotychczasowego operatora przy minimum formalności i przy pełnym wsparciu w procesie migracji.
- Bardzo duży wybór usług dodatkowych
Nasza usługa jest skierowana do przedsiębiorstw które:
-
- Poszukują możliwości skutecznego obniżenia kosztów telekomunikacyjnych.
- Dynamicznie rozwijają się i rozszerzają obszar swojej działalności (nowe biura, filie, oddziały).
- Wybierają rozwiązania elastyczne, skalowalne względem liczby pracowników i przewidywalne kosztowo w przypadku rozbudowy.
W skład usług dodatkowych wchodzą:
-
- Wirtualna centrala – jest to w pełni funkcjonalna centrala telefoniczna, która może obsługiwać wiele oddziałów firmy niezależnie od ich lokalizacji.
- Grupy wywoławcze – usługa pozwala na połączenie z grupą kilku numerów firmowych. W zależności od konfiguracji numery mogą dzwonić wspólnie lub zgodnie z konfigurowalnymi zasadami.
- IVR – pozwala stworzyć w pełni automatyczne interaktywne biuro obsługi klienta przez telefon, łącznie z głosowym menu które pozwala klientowi samodzielnie połączyć się z odpowiednim działem, numerem wewnętrznym czy numerem faksu.
- Usługa FAX2Mail, Web2FAX – nowoczesne usługi faksowe umożliwiają odbiór i wysyłkę faksów przez stronę www lub email.
- Dodatkowe linie telefoniczne – bez problemu powiększysz liczbę linii zgodnie z potrzebami przedsiębiorstwa.
- CLIP/CLIR – identyfikacja i zastrzeganie numeru
- Przekierowania połączeń
- Blokady połączeń
- Połączenia trójstronne
Informacja o warunkach dostępu do sieci Skynet dla Operatorów Telekomunikacyjnych:
Informacja dla Operatorów