Z początkiem października wprowadziliśmy Gwarancję Jakości, żeby zapewnić na piśmie Wszystkim naszym Klientom, bezwzględnie najwyższy na rynku poziom usług. Zawsze dbaliśmy i staraliśmy się jak najlepiej spełniać oczekiwania Użytkowników. Wyznajemy zasadę „Cena to nie wszystko – jakość przede wszystkim”, dlatego te specjalne standardy stały się w ostatnim czasie dla nas priorytetem.
Gwarancja Jakości SKYNET opiera się na trzech podstawowych filarach:
- GWARANCJA PRĘDKOŚCI
Zapewniamy najwyższą na rynku dostępność deklarowanej prędkości. Deklasujemy konkurencję osiągając poziom 95%. Niezmiennie, także w godzinach wzmożonego ruchu w Internecie i przez cały okres świadczenia usługi. Prędkość połączenia nigdy nie powinna schodzić poniżej 80% (90% przy umowie SOHO) deklarowanej w pakiecie.
- GWARANCJA SERWISU
W sprawach technicznych nasi specjaliści są zawsze do Państwa dyspozycji. W przypadku wystąpienia usterki bądź awarii, przyjmujemy zgłoszenie maksymalnie w ciągu 1 godziny roboczej od pierwszego kontaktu. Usterki bądź awarie usuwamy niezwłocznie, nie przekraczając maksymalnie możliwego czasu 12 godzin (8 godzin przy umowie SOHO) roboczych.
- GWARANCJA REKOMPENSATY
Co, jeśli nie uda nam się usunąć awarii w deklarowanym czasie?
To się praktycznie nie zdarza! 🙂
Jednak w takiej sytuacji za każdą godzinę niedostępności usług, zwracamy podwójną jej wartość.
Gwarancję Jakości Świadczonych Usług przedstawiamy i zapewniamy Państwu w pełni, jako załącznik do umowy.
Z dumą przedstawiamy też, jak wygląda Gwarancja Jakości Skynet na tle konkurencji:
- Dostępność deklarowanej prędkości
SKYNET: 95%
Konkurencja: 60%, max. dochodzące do 90% *
- Prędkość minimalna
SKYNET: 80%
Konkurencja: 20%, max. do 50% *
- Czas reakcji na awarię / usterkę
SKYNET: 1 godzina robocza
Konkurencja: brak jakiejkolwiek deklaracji *
- Czas usunięcia awarii / usterki
SKYNET: 12 godzin roboczych
Konkurencja: nieokreślony lub 5 dni, nigdy nie szybciej niż 36 godzin
- Rekompensata
Jako jedyni na rynku! zapewniamy gwarancję rekompensaty. Tym bardziej deklarując zwrot podwójnej wartości za każdą godzinę niedostępności usług poza regulaminowym czasem usunięcia usterki.
*) Wyniki czterech największych i najsilniejszych operatorów / dostawców na rynku
Sprawdź możliwości podłączenia i przekonaj się sam, co znaczy Gwarancja Jakości SKYNET!
Zadzwoń +48 22 487 10 00
lub napisz biuro@skynet.net.pl