25 października, 2021 • 
Aktualności
Czas czytania: 2 min.

GWARANCJA JAKOŚCI

Z początkiem października wprowadziliśmy Gwarancję Jakości, żeby zapewnić na piśmie Wszystkim naszym Klientom, bezwzględnie najwyższy na rynku poziom usług. Zawsze dbaliśmy i staraliśmy się jak najlepiej spełniać oczekiwania Użytkowników. Wyznajemy zasadę „Cena to nie wszystko – jakość przede wszystkim”, dlatego te specjalne standardy stały się w ostatnim czasie dla nas priorytetem.

 

Gwarancja Jakości SKYNET opiera się na trzech podstawowych filarach:

  • GWARANCJA PRĘDKOŚCI

Zapewniamy najwyższą na rynku dostępność deklarowanej prędkości. Deklasujemy konkurencję osiągając poziom 95%. Niezmiennie, także w godzinach wzmożonego ruchu w Internecie i przez cały okres świadczenia usługi. Prędkość połączenia nigdy nie powinna schodzić poniżej 80% (90% przy umowie SOHO) deklarowanej w pakiecie.

 

  • GWARANCJA SERWISU

W sprawach technicznych nasi specjaliści są zawsze do Państwa dyspozycji. W przypadku wystąpienia usterki bądź awarii, przyjmujemy zgłoszenie maksymalnie w ciągu 1 godziny roboczej od pierwszego kontaktu. Usterki bądź awarie usuwamy niezwłocznie, nie przekraczając maksymalnie możliwego czasu 12 godzin (8 godzin przy umowie SOHO) roboczych.

 

  • GWARANCJA REKOMPENSATY

Co, jeśli nie uda nam się usunąć awarii w deklarowanym czasie?
To się praktycznie nie zdarza! 🙂
Jednak w takiej sytuacji za każdą godzinę niedostępności usług, zwracamy podwójną jej wartość.

 

Gwarancję Jakości Świadczonych Usług przedstawiamy i zapewniamy Państwu w pełni, jako załącznik do umowy.

 

Z dumą przedstawiamy też, jak wygląda Gwarancja Jakości Skynet na tle konkurencji:

  • Dostępność deklarowanej prędkości

SKYNET: 95%
Konkurencja: 60%, max. dochodzące do 90% *

 

  • Prędkość minimalna

SKYNET: 80%
Konkurencja: 20%, max. do 50% *

 

  • Czas reakcji na awarię / usterkę

SKYNET: 1 godzina robocza
Konkurencja: brak jakiejkolwiek deklaracji *

 

  • Czas usunięcia awarii / usterki

SKYNET: 12 godzin roboczych
Konkurencja: nieokreślony lub 5 dni, nigdy nie szybciej niż 36 godzin

 

  • Rekompensata

Jako jedyni na rynku! zapewniamy gwarancję rekompensaty. Tym bardziej deklarując zwrot podwójnej wartości za każdą godzinę niedostępności usług poza regulaminowym czasem usunięcia usterki.

 

*) Wyniki czterech największych i najsilniejszych operatorów / dostawców na rynku

 

Sprawdź możliwości podłączenia i przekonaj się sam, co znaczy Gwarancja Jakości SKYNET!

Zadzwoń +48 22 487 10 00
lub napisz biuro@skynet.net.pl

Poznaj moc
internetu
symetrycznego
Zobacz również

inne wpisy…

Aktualnościblog
Telefonia Komórkowa SKYNET 5G
22 lutego, 2024
Aktualności
Zmiany w dostępie do usług nagrywania TV Evio – przypomnienie
24 stycznia, 2024
Aktualności
Rozbudowa sieci światłowodowej – 12.2023
4 stycznia, 2024