Z myślą o wszystkich nowych Klientach, przygotowaliśmy praktyczny poradnik. Przed rozpoczęciem montażu prosimy o wykonanie kilku czynności, dzięki którym instalacja światłowodu przebiegnie szybko i sprawnie.
DOSTĘP DO WSZYSTKICH MIEJSC, GDZIE BĘDZIE WYKONYWANA INSTALACJA ŚWIATŁOWODU
Przed przyjazdem techników proszę upewnić się, czy jest przygotowany, łatwy dostęp do miejsc, gdzie będzie odbywała się instalacja światłowodu. Najlepszym rozwiązaniem będzie dzień przed montażem sprawdzenie takich miejsc osobiście. W zależności od lokalizacji gdzie będzie instalowany sprzęt: czy jest drabina na strych, czy drzwi od garażu się otwierają, czy nie ma problemu z otwarciem skrzynki rozdzielczej itd.
POODSUWANE MEBLE
Przed przyjazdem techników trzeba przygotować miejsca, w których będzie się odbywała instalacja światłowodu, sprzętu albo okablowania ethernetowego. Mianowicie: odsunąć meble, jeśli za nimi będzie przebiegał światłowód, kabel ethernetowy, oraz oczyścić przestrzeń w miejscu, gdzie będzie stał router, żeby technik mógł w bezpiecznych warunkach rozłożyć sprzęt i przystąpić do instalacji. Jeśli kabel światłowodowy lub ethernetowy ma być schowany za listwami, też należy je zdjąć przed przyjazdem techników. Przyspieszy to instalacje i zapobiegnie ewentualnemu uszkodzeniu Państwa mebli.
GNIAZDKO ELEKTRYCZNE W POBLIŻU ROUTERA
Proszę się upewnić, czy w miejscu, w którym będzie stał sprzęt: router, dekoder, system mesh DECO, jest sprawne gniazdko elektryczne, zwłaszcza tyczy się to nowych mieszkań. Technicy Skynet nie zajmują się instalacjami elektrycznymi i w przypadku braku prądu w miejscu, gdzie będzie instalowany router, montaż może być niedokończony. Preferowanym miejscem zakończenia kabla światłowodowego w domu jest salon w pobliżu TV.
PRZED PRZYJAZDEM EKIPY PROSIMY O ZASTANOWIENIE SIĘ, KTÓRĘDY BĘDZIE POPROWADZONY KABEL/KABLE
Przed przyjazdem techników proszę przemyśleć, jak Państwa zdaniem najlepiej poprowadzić okablowanie światłowodowe/ethernetowe wewnątrz mieszkania albo w której części domu ma wchodzić światłowód. Po przyjeździe techników i przedstawieniu swojej wizji wspólnie zostanie wybrana najlepsza opcja, dzięki której będzie można zaoszczędzić czas oraz szybciej aktywować usługę.
W PRZYPADKU MONTAŻU USŁUGI TELEWIZJI SKYNET PROSIMY O UMOŻLIWIENIE ŁATWEGO DOSTĘPU DO TELEWIZORA
Dekoder telewizyjny Skynet będzie fizycznie podpięty kablem HDMI do telewizora (standardowa długość 2m, w przypadku zapotrzebowania na dłuższy, Klient musi zaopatrzyć się w taki kabel we własnym zakresie). Przed przyjazdem techników musi być przygotowane łatwe dojście do portów HDMI w Państwa telewizorze. Jeśli telewizor jest zamontowany na wieszakach i nie ma możliwości dostania się kablem do portów HDMI, należy na czas montażu telewizor zdjąć.
OSOBA DECYZYJNA PODCZAS INSTALACJI Z DOSTĘPEM DO NUMERU TELEFONU, KTÓRY BYŁ PODAWANY PRZY PODPISYWANIU UMOWY
Podczas montażu (szczególnie przed rozpoczęciem i po zakończeniu instalacji), prosimy o obecność osoby decyzyjnej, która przedstawi swoją wizję, gdzie ma być zainstalowany sprzęt, a po zakończeniu i uruchomieniu instalacji, zaakceptuje protokół zakończenia prac, który zostanie wysłany na numer komórkowy podany podczas umowy.
Instalacja światłowodu to będzie czysta przyjemność 🙂 W razie jakichkolwiek wątpliwości, czy pytań, skontaktuj się z nami
zadzwoń +48 22 487 00 44
lub napisz biuro@skynet.net.pl
Interesuje Cię sam Internet? Sprawdź nasze usługi i wstępnie skonfiguruj swój pakiet TUTAJ
Interesuje Cię Internet z Telewizją? Sprawdź nasze usługi i wstępnie skonfiguruj swój pakiet TUTAJ