23 grudnia, 2023 • 
Aktualności
Czas czytania: 2 min.

Zmiany w dostępie do usług nagrywania TV Evio

Informujemy, że właściciel Telewizji Światłowodowej EVIO w najbliższym czasie planuje wprowadzić zmiany w dostępie do usług nielinearnych. Chodzi o usługi takie jak Catchup, StartOver oraz Nagrywarka w chmurze.

Z informacji uzyskanych od EVIO wynika, że zmiany są wymagane przez nadawców poszczególnych kanałów.

Planowane zmiany dotyczą dekoderów EVIO: M15, Z123. Dekodery z ekosystemu TV Smart mają już ustawione usługi nielinearne zgodnie z licencjami nadawców.

Ogólny opis zmian na dekoderach EVIO w usługach nielinearnych:

CatchUP dostępny m.in. dla:
Kanały: TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Seriale, TVP HD
Kanały z grup: TVN, Discovery, Disney, National Geographic, HBO, Cinemax, Eurosport i wielu innych

nPVR / StartOver (Timeshift) dostępny m.in. dla:
Kanały z grupy TVN, Disney Channel, Stopklatka

Wyłączenie dostępu do:
Catchup: English Club, Polonia 1, Tele5, Redtop, kanały Stingray, Regionalni TV, TV Regio, Studiomed TV
nPVR / StartOver (Timeshift): Kanały z grup: Polsat, MTV, CANAL+ i wiele innych pojedynczych kanałówKanały, które są w CatchUp ale bez Nagrywarki:
TVP1 HD, TVP2 HD, TVP INFO HD, TVP HD, TVP SERIALE, TVN HD, TV4 HD, ADVENTURE HD, BBC EARTH HD, COMEDY CENTRAL HD, EUROSPORT 2 HD, METRO TV HD, MOTOWIZJA HD, MTV POLSKA HD, MUSIC BOX HD, NICKELODEON, NICKTOONS HD, NUTA.TV HD, STARS.TV HD, TRAVEL CHANNEL HD

Dodatkowo informujemy, że Firma EVIO połączyła się z usługą JAMBOX. W związku z powyższym, aktualna dostępność usług nagrywania dla poszczególnych kanałów, można sprawdzić pod poniższym linkiem:

www.jambox.pl/lista-kanalow-nielinearnych

Zaznaczamy jednocześnie, że SKYNET nie jest właścicielem Telewizji Światłowodowej EVIO i w żaden sposób nie ma wpływu na wprowadzane zmiany w dostępie do usług nielinearnych. Ponadto powyższe usługi zgodnie z umową stanowią jedynie dodatkową funkcjonalność i ich dostępność może się zmieniać.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem:

zadzwoń 📞 +48 22 487 10 00

lub napisz 📨 biuro@skynet.net.pl

TUTAJ zapoznasz się z najnowszą ofertą TV SKYNET

Poznaj moc
internetu
symetrycznego
Zobacz również

inne wpisy…

Aktualnościblog
Telefonia Komórkowa SKYNET 5G
22 lutego, 2024
Aktualności
Zmiany w dostępie do usług nagrywania TV Evio – przypomnienie
24 stycznia, 2024
Aktualności
Rozbudowa sieci światłowodowej – 12.2023
4 stycznia, 2024